پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:


تمام ظرفیت استان برای برگزاری ماراتن آموزشی ۱۴۰۰ بکار گرفته شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، غلامرضا سالاری میری با تاکید همکاری سایر نهادها در برگزاری کنکور سال جاری گفت: با توجه به شرایط کنونی ویروس کرونا و سختی چند برابری در برگزاری ماراتن بزرگ کنکور سراسری همکاری تمامی ارگانها به ویژه کمیته بهداشت و سلامت، اورژانس ، شهرداری،اداره آب و برق،نیروی انتظامی نیاز […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، غلامرضا سالاری میری با تاکید همکاری سایر نهادها در برگزاری کنکور سال جاری گفت: با توجه به شرایط کنونی ویروس کرونا و سختی چند برابری در برگزاری ماراتن بزرگ کنکور سراسری همکاری تمامی ارگانها به ویژه کمیته بهداشت و سلامت، اورژانس ، شهرداری،اداره آب و برق،نیروی انتظامی نیاز می باشد.

وی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی این آزمون است افزود: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی( یک متر و ۸۰ سانت) ، ضد عفونی و نظافت حوزه ها و سرویس های بهداشتی،استفاده از ماسک،استفاده از لوازم التحریر شخصی و عدم تجمع اولیا در محل آزمون از الزامات این آزمون می باشد.

به گفته سالاری میری، قبل از برگزاری آزمون سیستم روشنایی،سرمایشی بصورت کامل بررسی گردد. ودر تمامی حوزه ها دونفر خدمتگزار و مراقبین سلامت حضور داشته باشند .

در پایان حاضرین در هر چه بهتر برگزار شدن این ماراتن بزرگ کشوری نظرات و پیشنهادات خود را ارئه دادند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید