شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰:۳۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:


هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب مسابقات کشوری آماده می سازد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه بازدید از فضاهای ورزشی محل برگزاری مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس اظهار داشت: در بخش مسابقات پسران، تا کنون ۳۱ استان در رشته دو ومیدانی و ۳۰ استان در رشته فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی مدارس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه بازدید از فضاهای ورزشی محل برگزاری مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس اظهار داشت: در بخش مسابقات پسران، تا کنون ۳۱ استان در رشته دو ومیدانی و ۳۰ استان در رشته فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی مدارس کشور به میزبانی هرمزگان آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: در بخش مسابقات دختران قهرمانی مدارس کشور نیز تا کنون ۲۷ استان در رشته دو و میدانی و همچنین ۲۷ استان در رشته فوتسال اعلام حضور کرده اند.

به گفته قویدل، با تلاش شبانه روزی کمیته های برگزاری مسابقات و نیز با همراهی استانداری، دستگاههای مرتبط با برگزاری مسابقات، نهادها و سازمانها و همپنین همراهی برخی صنایع و حمایت دلسوزانه فدارسیون ورزش دانش آموزی کشور، هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب و بیاد ماندنی این دوره از مسابقات مهیا می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات دو ومیدانی و فوتسال پسران از ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با ورود و پذیرش آنها آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر این دوره از مسابقات در تاریخ ۱۵ بهمن ماه، خاتمه می یابد.

قویدل با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بخش دختران نیز از ۱۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می گردد، افزود: استان نهای شرکت کننده به مدت ۷ روز در این دو رشته به رقابت خواهند پرداخت و تیم های قهرمان در ۲۳ بهمن ماه معرفی خواهند شد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی، بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه نامگذاری شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید