پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۶:۵۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با رئیس سازمان بازرسی استان عنوان شد:


تعامل و هم افزایی حوزه های نظارت ، مؤثر در اقدام به هنگام/ تأکید برنخبه پروری و شناسایی استعدادها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در دیدار با رضا مختاری ، رئیس سازمان بازرسی استان، ضمن تقدیر از راهبری و همراهی این حوزه در راستای اجرای صحیح قوانین و مقررات، حرکت موفق در مسیر تحقق اهداف سازمانی وافزایش کارآمدی وعدالت محوری را در سایه تعامل وهم افزایی حوزه های نظارتی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در دیدار با رضا مختاری ، رئیس سازمان بازرسی استان، ضمن تقدیر از راهبری و همراهی این حوزه در راستای اجرای صحیح قوانین و مقررات، حرکت موفق در مسیر تحقق اهداف سازمانی وافزایش کارآمدی وعدالت محوری را در سایه تعامل وهم افزایی حوزه های نظارتی دانست.

وی با اشاره به اهمیت نظارت به هنگام درارتقای کیفیت آموزشی ، اذعان داشت: همان قدر که پیشنهادات منطقی می تواند باعث پیشرفت مجموعه باشد، نقدهای بی اساس میتواند وقت ارزشمند همکاران را تحت شعاع خود قرار دهد ، لذا انتظار می رود برای این مطلب چاره ای اندیشیده شود.

رئیس سازمان بازرسی هرمزگان نیز، برتقویت تعامل حوزه های نظارتی تأکید کرد و افزود : تربیت نیروهای کارآمد و صادق در کنار آزادی عمل در چارچوب ضوابط و قوانین،عاملی مؤثر درارتقای کیفیت عملکرد این حوزه است.

مختاری، پایش و پیگیری به موقع گزارش های ارسالی به حوزه نظارت را در اقدامات به هنگام و رشد و ارتقای جایگاه مجموعه در سطح استان و کشور، مؤثر دانست .

وی در ادامه ، رعایت استانداردهای آموزشی وتربیتی را امری مؤثر در پیشرفت و توسعه علمی استان دانست و گفت: اهداف سند تحول بنیادین درسایه شناسایی استعدادها ، نخبه پروری و ترغیب و تشویق دانش آموزان به فعالیت های پژوهش محور و خلاقانه ، محقق خواهد شد و در این راستا حمایت های مهندس دوستی، استاندار هرمزگان، قابل ستایش است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید