شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵:۳۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

مدیر کل آموش و پرورش هرمزگان:


تاکید بر راهبری و اجرای برنامه های دولت سیزدهم/ گسترش هنرستانها متناسب با نیاز بازارهای بومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس، روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای سراسر استان نیز حضور داشتند، بر اجرای برنامه های دولت سیزدهم و راهبری این سیاستها در آموزش و پرورش تاکید کرد. وی افزود: […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس، روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای سراسر استان نیز حضور داشتند، بر اجرای برنامه های دولت سیزدهم و راهبری این سیاستها در آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی افزود: برقراری و توسعه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی از سیاست های کلان دولت هست که باید برای راهبری آن تلاش مضاعف کرد.

به گفته قویدل، توجه ویژه به استان های مرزی از دیگر سیاست های وزارت هست و توسعه مهارت آموزی بین دانش آموزان این مناطق مورد توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه از نظر کمی وضعیت خوبی در کشور داریم، اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه راهبردی داشته باشیم کیفیت آموزشی در هنرستان ها باید متناسب با بازار کار محلی افزایش یابد چرا که از نظر کمی وضعیت خوبی داریم.

قویدل ادامه داد: در حوزه مسائل تربیتی، با چالش های نو پدیدی مواجه هستیم که نیازمند آموزش های متناسب با آن هستیم.

این مسوول ادامه داد: حوزه رفاهی همکاران از دیگر اولویت هاست که باید در این‌ مسیر، بهره گیری از ظرفیت های استانی، شهرستانی، خیرین و سایر بخشها، یک ضرورت است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید