جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴:۲۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

در ادامه برنامه های طرح کیفیت بخشی دوازدهمی های هرمزگان:


دانش آموزان برتر در آزمون کیفیت بخشی، تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل ،در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مرحله سوم و چهارم آزمون های آزمایشی طرح کیفیت بخشی استان ، ضمن تبریک این دستاورد افتخار آمیز به دانش آموزان پرتلاش ، بر اهمیت همراهی با برنامه ها و پشتکار برای تحقق موفقیت ها ،تأکید کرد. وی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل ،در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مرحله سوم و چهارم آزمون های آزمایشی طرح کیفیت بخشی استان ، ضمن تبریک این دستاورد افتخار آمیز به دانش آموزان پرتلاش ، بر اهمیت همراهی با برنامه ها و پشتکار برای تحقق موفقیت ها ،تأکید کرد.

وی توفیق اجرای مطلوب برنامه های پایگاه های کیفیت بخشی را مدیون همراهی دلسوزانه مهندس دوستی، استاندار هرمزگان و مجموعه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در سطح استان دانست و تداوم این همدلی ها را مایه اعتلای استان هرمزگان در تمامی عرصه های علمی دانست.

این مقام مسئول گفت: مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان در تلاش است تا جایگاه دانش آموزان هرمزگانی را با نشان دادن لیاقت های واقعی و خدادادی فرزندان این خطه از میهن اسلامی در سطح کشور، اعتلا بخشد و در این راه از تمامی ظرفیت ها بهره خواهد برد.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان نیز ضمن مرور فعالیت های پایگاه های کیفیت بخشی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و تحسین تلاش بی وقفه دانش آموزان دوازدهمی، موفقیت های حاصله توسط دانش آموزان را مرهون برنامه ریزی و هدفمندی دانست و آنها را به ادامه این روند ترغیب نمود.

وی از مساعدت استاندار هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر عوامل در ایجاد زمینه های لازم برای رشد و تعالی دانش آموزان استان تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: برای حصول موفقیت های بزرگ باید گام های بزرگ را با جسارت برداشت و این مقوله در دولت سیزدهم با همیاری جهادی مسئولین، قطعا میسر خواهد شد.

گفتنی است دراین آیین از۱۸ دانش آموز برتر و ۷ مدیر تلاشگر مدرسه به صورت حضوری و برخط تجلیل شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید