پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲:۵۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در شورای آموزش و پرورش منطقه فین مطرح کرد: بهره برداری از مدارس مناطق زلزله زده در اسرع وقت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین‌هاشمی صبح امروز با حضور در شورای آموزش و پرورش منطقه فین اظهارکرد: ساختمان های مدارس در زلزله فین آزمون خوبی را پشت سر گذاشتند و تعداد زیادی از این مدارس بعنوان ساختمانهای پشتیبان و خدمات رسان در اختیار نیروهای امدادی و جهادی و هلال احمر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین‌هاشمی صبح امروز با حضور در شورای آموزش و پرورش منطقه فین اظهارکرد: ساختمان های مدارس در زلزله فین آزمون خوبی را پشت سر گذاشتند و تعداد زیادی از این مدارس بعنوان ساختمانهای پشتیبان و خدمات رسان در اختیار نیروهای امدادی و جهادی و هلال احمر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه پس از زلزله فین برای دهمین بار در این منطقه برای بررسی وضعیت مدارس حضور یافته ،افزود: با وجود نبود اعتبارات لازم از پیمانکاران خواسته در منطقه حضور پیدا کرده و کار را اغاز نمایند.
این مسوول با بیان اینکه سهم استان از مدارس غیر استاندارد در کشور ۱۰ درصد می باشد، تصریح کرد: مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه فین دغدغه‌ خاطر مجموعه نوسازی نیز می باشد.
هاشمی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از مدارس آسیب دیده در زلزله در اسرع وقت آماده بهره‌برداری خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۸کانکس در اختیار منطقه فین قرار داده شده و ۲ کانکس دیگر هم امروز در منطقه تحویل داده می شود.
به گفته وی، تا پایان هفته کار تعمیرات مدارسی که نیاز به تعمیر داشته به اتمام می‌رسد .
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی دو مدرسه تخریبی در هفته آینده با مشارکت اتاق بازرگانی استان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی بخش قابل توجهی از مدارسی که نیازمند تخریب و بازسازی هستند طی ماه آتی اجرا خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان اظهار کرد: بایستی زلزله رخ داده در منطقه فین را که به عنوان یک تهدید بوده به یک فرصت تبدیل کنیم و با تمام همت در تلاش هستیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید