دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۵:۴۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

استاندار و رییس آموزش و پرورش استان هرمزگان طی دیدار با اعضای شورای معاونین آموزش و‌ پرورش استان هرمزگان مطرح کرد:


در طول سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری نصیب آموزش و پرورش استان شده است که ناشی از کار جمعی و تیمی در این اداره کل می باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه اعضای شورای معاونین با مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند. مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست عنوان کرد: در طول سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری نصیب آموزش و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه اعضای شورای معاونین با مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست عنوان کرد: در طول سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری نصیب آموزش و پرورش استان شده است که ناشی از کار جمعی و تیمی در این اداره کل می باشد.

استاندار هرمزگان افزود: رسالت آموزش وپرورش برمبنای سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان در همه ابعاد شش ساحتی است که برای تحقق آن نیازمند داشتن برنامه در همه امور آموزشی و پرورشی است.

مهدی دوستی تصریح کرد: آموزش وپرورش اساس تحول فرهنگی و آموزشی در جامعه است و باید با اقدامات خلاقانه، نگاه تحولی و روحیه جهادی و انقلابی به سمت آموزش وپرورش قوی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: برای ارتقاء کیفی آموزش برنامه های خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان در دست اقدام است و باید برای تقویت و کیفیت بخشی به آموزش با برنامه محوری و نظم از همه ظرفیتها به خوبی استفاده کرد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این دیدار گفت: نگاه ویژه عملیاتی و اجرایی استاندار و رئیس شورای آموزش وپرورش هرمزگان به حوزه آموزش و پروش استان سبب کسب موفقیت‌های بیشمار آموزش و پرورش و درخشش در سطح ملی شد.

محمد قویدل افزود: خوشبختانه اولویت اصلی استاندار بر توسعه برنامه های حوزه آموزش و پرورش است و همین مصمم بودن در اجرایی شدن برنامه های اموزشی و پرورشی سبب شد که موفقیت‌های بیشماری همچون رتبه نخست شورای آموزش و پرورش استان در کشور، جایگاه نخست در توسعه آموزش های فنی و مهارتی و ایجاد هنرستان‌های جوار، رتبه نخست در اجرای پروژه مهر، رتبه نخست‌کشوری در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی ۱۴۰۲ کسب شود.

شایان ذکر است، در این نشست به الویت های برنامه های سال جدید و توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و پرورشی نیز اشاره شد.

گفتنی است، در پایان مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهدای تابلوی دست ساخته هنرجویان هنرستان اسدالله رییسی بندرعباس از زحمات استاندار تقدیر کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید