شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶:۳۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

پذیرش ۱۲۹۸۷ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد محمد حسینی رئیس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار۹۸۷ نفر در قالب ۲۴۱۸ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند. رئیس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین حجم پذیرش مسافران […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد محمد حسینی رئیس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار۹۸۷ نفر در قالب ۲۴۱۸ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.

رئیس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و دو شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم است، گفت: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می دهد.

محمد محمد حسینی با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان عنوان کرد: ۲ هزار و۷۴۴ کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

رئیس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار۹۸۷ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید