شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۶:۵۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

در راستای طرح کیفیت بخشی آموزشی :


بازدید مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از حوزه های آزمون شبه نهایی پایه دوازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم مدارس متوسطه دوم ناحیه ۲ پسرانه شاهد و دخترانه دکتر علی شریعتی و زینب کبری (س) بازدید به عمل آمد. مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم مدارس متوسطه دوم ناحیه ۲ پسرانه شاهد و دخترانه دکتر علی شریعتی و زینب کبری (س) بازدید به عمل آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این بازدید ضمن تاکید بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌ها گفت: فرآیند برگزاری امتحانات شبه نهایی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که باید با دقت نظر و مسئولیت بیشتری صورت گیرد.

محمد قویدل افزود: تمرکز آموزش و پرورش استان بر اجرای دقیق و کیفی برنامه های تدوین شده مرتبط با آزمون سراسری و استفاده از شیوه های به روز و علمی ست.

قابل ذکر است، وی علاوه بر بازدید از حوزه های برگزاری آزمون های شبه نهایی در دیداری که با کادر اداری و معلمان مدارس داشت، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش ایشان در سخنانی علاوه بر تاکید موکد بر واقعی تر شدن نمرات مستمر، از راه اندازی احتمالی سنجش ملی برای پایه ششم و پایه نهم بصورت هماهنگ کشوری در سال آینده در جهت ارتقا جایگاه آموزش و پرورش خبر داد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان میبایست به دبیر و کلاس درس اهمیت داده و تلاش بیشتری در زمینه مطالعات درسی داشته باشند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید