شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱:۴۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

آغاز رقابت برگزیدگان قرآنی دانش آموزی کشور در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور از امروز با حضور گروههای برگزیده کشوری در بندرعباس آغاز بکار می کند. ۱۶ گروه از میان گروههای قرآنی دختران و ۱۷ گروه از میان گروههای قرآنی پسران دانش آموز از سراسر کشور در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور از امروز با حضور گروههای برگزیده کشوری در بندرعباس آغاز بکار می کند.

۱۶ گروه از میان گروههای قرآنی دختران و ۱۷ گروه از میان گروههای قرآنی پسران دانش آموز از سراسر کشور در دو بخش جداگانه طی یک هفته پیش رو در بندرعباس و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با هم به رقابت می پردازند.

به گفته میکاییل باقری مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، این گروههای برگزیده از میان بیش از ۱۰۰۰ گروه قرآنی دانش آموزی از سراسر کشور به مرحله نهایی این رقابت ها در هرمزگان راه یافته اند که علاوه بر شرکت در مسابقات، در شهرها و مناطق مختلف استان نیز قرائت گروهی خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز عصر روز گذشته بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه با حضور سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شده بود.

داوران در هر بخش از مسابقات امروز، تلاوت های گروهی را می شنوند و بر پایه قواعد مختلف قرائت، گروهها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید