شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸:۵۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۷

ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش‌وپرورش در کارگاه آموزشی مدیران مدارس استعدادهای درخشان قطب یک کشور در استان هرمزگان؛


مدارس استعدادهای درخشان فضایی برای تربیت افراد اثرگذار در مسیر رفع نیازهای کشور و تمدن اسلامی هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور الهام یاوری ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش‌وپرورش، معاونین استعدادهای درخشان وزارت، روسای ادارات سمپاد و مدیران مدارس قطب ۱ کشور و جمعی از مسئولین استانی دوره توانمند سازی و دانش افزایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی استان هرمزگان و در مدرسه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور الهام یاوری ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش‌وپرورش، معاونین استعدادهای درخشان وزارت، روسای ادارات سمپاد و مدیران مدارس قطب ۱ کشور و جمعی از مسئولین استانی دوره توانمند سازی و دانش افزایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی استان هرمزگان و در مدرسه استعدادهای درخشان شهید حقانی ناحیه ۱ بندرعباس برگزار شد.

ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در جلسه توانمند سازی مدیران مدارس استعدادهای درخشان قطب یک کشوری عنوان‌ کرد: مدارس استعدادهای درخشان فضایی برای تربیت افراد اثرگذار در مسیر رفع نیازهای کشور و تمدن اسلامی هستند.

الهام یاوری ادامه داد: برای تقویت اثرگذار در دانش آموزان سمپادی، مدل تربیتی سمپاد با ۲۵خانواده ی شایستگی طراحی شده و مدارس مجری که با استفاده از برنامه های ملی سمپاد و برنامه های طراحی شده در خود مدرسه به تقویت این شایستگی ها در دانش آموزان می پردازند.

وی با اشاره به شعار چشم انداز سازمان ملی استعدادهای درخشان تصریح کرد: هرنیازکشور ، یک سمپادی آماده اثرگذاری است و مهمترین مولفه های اثرگذاری مشارکت موثر در حل مسائل کشور در سطوح پژوهش می باشد.

یاوری در پایان یادآور شد: فرهنگ سازی و تبیین هویت اسلامی_ ایرانی و نظام سازی و اصلاح سبک زندگی از از اهداف اصلی سازمان برشمرد.

گفتنی است این دوره توانمند سازی و دانش افزایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی استان هرمزگان شهر بندرعباس برگزار شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید