شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰:۰۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۲

کسب ۲ افتخار آموزشی برای هرمزگان


رتبه برتر شورای آموزش پرورش در کشور و مقام اول توسعه کمی آموزش‌های فنی و مهارتی به هرمزگان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش برتر سراسر کشور صبح امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد. بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش برتر سراسر کشور صبح امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی، به عنوان شورای برتر در سطح کشور معرفی و از استاندار هرمزگان با اهدای لوحی به امضای وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.
در لوح اهدایی به نماینده عالی دولت در استان هرمزگان آمده است؛

جناب آقای مهدی دوستی
استاندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان
چشم انداز کشور عزیزمان در گرو اعتلای نظام تعلیم و تربیت است، فراهم آوردن زمینه شکوفایی استعدادهای ناب آینده سازان کشور برای پیمودن مسیر افتخار و عزت در تمام عرصه‌های داخلی، منطقه ای و بین المللی به عنوان رسالت و ماموریتی بسیار خطیر بر عهده دست اندکاران تعلیم و تربیت است، این مهم مستلزم ایجاد هم افزایی و مشارکت تمامی ارکان جامعه اعم از دستگاه ها، سازمان ها،نهادها، گروه های مردم نهاد تعلیم و تربیت است.
تصویب قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش دردی ماه ۱۳۷۳ توسط مجلس شورای سلامی فرصتی مهم و ماندگار برای جلب مشارکت مردم و مسولین در مدیریت آموزش و پرورش و حل مسائل آن فراهم نموده است.
به مناسبت آنکه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان با در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱، موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده اید ضمن تبریک سالروز تصویب این قانون مترقی، از مساعی شایسته جناب عالی و همه اعضای فرهیخته شورا که با ایجاد بستری مناسب موجب تحقق مشارکت و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات محلی و منطقه‌ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شده اند تشکر و قدردانی می نماییم. امید است در پرتو الطاف الهی و توجهات امام عصر و عمل به منویات مقام معظم رهبری در ظله العالی) در سال مزین به نام مهار تورم، رشد تولید در تحقق سیاست های دولت مردمی و اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت موفق و موید باشید.

احمد وحیدی وزیر کشور
رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش

همچنین محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اعطای لوحی به استاندار هرمزگان، هرمزگان را به عنوان رتبه اول کشوری در توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی معرفی کرده و از استاندار هرمزگان تجلیل کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید