شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۶:۳۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش وپرورش استان؛


بسته تحول و مدیریت یکپارچه فرهنگی اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان عملیاتی شود/ افتتاح ۲۰۰ مدرسه در سفر رئیس جمهور به هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی پیش از ظهر سه شنبه ۱۹ دی ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهتمام مدیران بر اجرای طرح‌های کیفیت بخشی آموزشی اظهارداشت: بایستی تلاش شود تا متوسط نمرات دانش‌آموزان استان در امتحانات نهایی افزایش یابد. وی در ارائه گزارشی از […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی پیش از ظهر سه شنبه ۱۹ دی ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهتمام مدیران بر اجرای طرح‌های کیفیت بخشی آموزشی اظهارداشت: بایستی تلاش شود تا متوسط نمرات دانش‌آموزان استان در امتحانات نهایی افزایش یابد.

وی در ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان، بیان کرد: در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان ۲۰۰ مدرسه افتتاح و ۱۷۰ مدرسه کلنگ‌زنی خواهد شد که کار بسیار بزرگی است.

استاندار هرمزگان فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را جزو وظایف مهم آموزش و پرورش دانست و تاکید‌کرد: تمام مسائل فرهنگی دانش‌آموزان باید در شبکه‌ای واحد دیده شود و زیرساخت‌های موردنیاز آن‌ها نیز احصا شود تا اکوسیستم فرهنگی آموزش و پرورش تقویت شود چرا که این مهم تضمین کننده‌ی آینده و یکپارچی ایران و اسلام عزیز خواهد بود.

وی گفت: از تمام ظرفیت‌ها و حتی بازنشستگان آموزش و پرورش باید در این مهم استفاده شود تا نتایج مثبت مدنظر حاصل آید.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در پانسیون‌های آموزشی و فعالیت‌های فوق‌برنامه‌، افزود: همه انسان‌های شاخص و موفق کشور به نوعی محصول مسجد بوده‌اند از این رو ضرورت دارد تلاش شود تا ارتباط مسجد و مدرسه تقویت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به آثار مثبت برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان، گفت: موانع برگزاری این اردوها در استان با همکاری دستگاه‌ها و صنایع استان برطرف می‌شود و بدین منظور لازم است تفاهم‌نامه‌ای نیز امضا شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از پوستر پویش مهر ریاست جمهوری توسط استاندار هرمزگان رونمایی و تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های سوادآموزی به امضا رسید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید