دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۰:۵۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۷

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ومدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان؛


تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) امضاء شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امضای تفاهم نامه داناب (نجات آب) با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان، جمشید عیدانی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان و مسئولین استانی آب منطقه ای و آموزش و پرورش در اداره آب منطقه ای استان انجام شد. مدیر کل آموزش وپرورش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امضای تفاهم نامه داناب (نجات آب) با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان، جمشید عیدانی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان و مسئولین استانی آب منطقه ای و آموزش و پرورش در اداره آب منطقه ای استان انجام شد.

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: با توجه به اقلیم استان بیشتر این موضوع باید در سطح مدارس فرهنگ سازی شود تا بتوان از منابع محدودی که در اختیار داریم حداکثر استفاده را ببریم.

محمد قویدل افزود: امیدوار هستیم با اجرای طرح داناب آموزش و پرورش بتواند نقش خود که فرهنگ سازی و آماده سازی کودکان و نوجوانان برای بهره وری بیشتر و بهتر از نعمت های الهی است را به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به حفاظت از منابع آب و تربیت نسلی آشنا با مسائل و چالش های بخش آب عنوان داشت: به این منظور از طریق افزایش دانش و ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان، اعضای خانواده و معلمان و همچنین با ایجاد تغییرات مثبت در نگرش و رفتار آنان نسبت به موضوع آب تغییرات بزرگی در این زمینه در سطح استان انجام خواهد گرفت.

قویدل ادامه داد: براساس تفاهم نامه مذکور طرح ملی دانش آموزی نجات آب “داناب” ویژه دانش آموزان پایه دوره اول متوسطه استان می باشد

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: درست است که ما برای ادامه حیات به آب نیاز داریم اما آب نیز برای حفظ نیازمند توجه ما انسان هاست و استفاده از دبیران متخصص در زمینه های آب و زمین شناسی در این طرح و استفاده از اقلام آموزشی مرتبط و موثر می تواند در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک نماید.

گفتنی است در طرح داناب سال جاری قرار است بیش از ۱۰۰ هزار نفر دانش آموز از ۸۹۹ مدرسه استان آموزشهای لازم را در زمینه آب فرا می گیرند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید