یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۰:۵۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و ارتباطات استان هرمزگان؛


جلسه ویدئو کنفرانس آموزش مهارتهای برنامه نویسی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و ارتباطات استان هرمزگان، مسئول شرکت های دانش بنیان وزارت فناوری و ارتباطات و مدیرعامل شرکت نابغه سازان، جلسه ویدئو کنفرانس آموزش مهارتهای برنامه نویسی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال (ایران دیجیتال) مزین به نام «شهید والا مقام محسن فخری […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و ارتباطات استان هرمزگان، مسئول شرکت های دانش بنیان وزارت فناوری و ارتباطات و مدیرعامل شرکت نابغه سازان، جلسه ویدئو کنفرانس آموزش مهارتهای برنامه نویسی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال (ایران دیجیتال) مزین به نام «شهید والا مقام محسن فخری زاده» در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان عنوان کرد: موضوع آموزش معلمان در این طرح با جدیت دنبال می شود و از ظرفیت و پتانسیل هنرستان ها در این طرح آموزش مهارتی می توان به خوبی استفاده کرد.

محمد قویدل افزود: طرح شهید محسن فخری زاده ویژه مدارس دوره اول متوسطه در سال تحصیلی جاری می باشد.

وی سه هدف کلی طرح را آشنا کردن دانش آموزان و معلمان دوره اول متوسطه با موضوع و ابزارهای برنامه نویسی تفکر سیستمی، تفکر ،الگوریتمیک، مفاهیم مدیریت پروژه و کاربرد آن؛ آموزش مهارتهای ارزش آفرینی در عرصه فناوریهای نوظهور و ارتقای مهارتهای پایه در دانش آموزان به منظور ایفای نقش مؤثر برای زندگی در عصر حاضر می باشد.

قویدل خاطر نشان کرد: آموزش مهارتهای برنامه نویسی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در استان هرمزگان با سرعت و تلاش مطلوبی جلو می رود و در تمام مراحل فرآیند آموزش ها « استعدادسنجی و هدایت آموزشی و شغلی» برای دانش آموزان علاقمند انجام می شود.

گفتنی است طرح شهید محسن فخری زاده۱۰۰ درصد مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی و ۲۰ درصد مدارس دوره اول متوسطه استان هرمزگان را پوشش می دهد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید