یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۶:۳۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان مطرح کرد؛


آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب این استان خبر داد. وی در این باره اظهار داشت: هنرستان ۱۵ کلاسه شبانه روزی با خوابگاه همراه با تجهیزات کارگاه های آموزشی در غرب استان هرمزگان با محوریت شهرستان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب این استان خبر داد.
وی در این باره اظهار داشت: هنرستان ۱۵ کلاسه شبانه روزی با خوابگاه همراه با تجهیزات کارگاه های آموزشی در غرب استان هرمزگان با محوریت شهرستان بندرلنگه احداث می گردد.
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همیشه یاریگر مجموعه نوسازی مدارس بودند، افزود: عملیات اجرایی این فضای آموزشی به همت جلیل امیدی خیر نیک اندیش در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۵۰ مترمربع و به ارزش هزار میلیارد ریال آغاز شد.
به گفته باوقار ، با بهره برداری از این هنرستان بیش از ۴۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در غرب استان هرمزگان بهره مند می شوند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید