یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان


جلسه قرار گاه تربیتی جهاد تبیین استان هرمزگان در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه قرارگاه تربیتی جهاد تبیین استان هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ صادق حاتمی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام سجاد (ع) و مسئولین در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد. فرهنگیان هرمزگانی در قالب اردوی راهیان نور مناطق […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه قرارگاه تربیتی جهاد تبیین استان هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ صادق حاتمی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام سجاد (ع) و مسئولین در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

فرهنگیان هرمزگانی در قالب اردوی راهیان نور مناطق جنوب و اردوی راهیان نور دریایی با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت بیان کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در اعزام دانش آموزان به مناطق جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور پیشگام بوده است و در راستای تکمیل اثرات تربیتی اردوی راهیان نور دانش آموزی، ۱۹۰۰ فرهنگی نیز از اواخر آذرماه به اردوهای راهیان نور جنوب کشور و راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور باید به صورت هدفمند برگزار شود و یقیناً دستاوردهای نظامی، علمی و صنعتی گسترده‌ای در مناطق جنوب کشور و جزیره هرمز وجود دارد که بدون شک برای دانش آموزان و فرهنگیان جذاب و حائز اهمیت خواهد بود.

راهیان نور اثرات روحی و تربیتی سازنده و عمیقی بر دانش آموزان و فرهنگیان دارد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام سجاد (ع) در این نشست گفت: سفر معنوی و تربیتی راهیان نور، اثرات روحی بسیار زیادی بر روحیه دانش آموزان دارد و بسیاری از دانش آموزان و فرهنگیان با حضور در این اردوها، متحول شده اند و مسیر زندگی آنان تغییر کرده است.

وی ادامه داد: اگر به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این گونه اردوهای فرهنگی تأثیر عمیق و ماندگاری بر جامعه داشته باشد بالاترین جهاد تبیین صورت گرفته است که تربیت نسلها را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و جامعه آرمانی ایرانی و اسلامی تحقق خواهد یافت.

گفتنی است طی این نشست محمد مهترپور، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام سجاد منصوب شد و از غلامرضا صالحی رودانی به عنوان بسیج فعال با اهدای لوح تجلیل شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید