یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۵:۴۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسوولین استانی


آیین گرامیداشت هفته معلولان و تجلیل از دانش آموزان دارای نیازهای ویژه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین گرامیداشت هفته معلولان با حضور احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مجید رجبی، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان، دانش آموزان دارای نیازهای ویژه و فرهنگیان در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد. استان هرمزگان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین گرامیداشت هفته معلولان با حضور احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مجید رجبی، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان، دانش آموزان دارای نیازهای ویژه و فرهنگیان در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

استان هرمزگان جایگاه اول کشور در حوزه سنجش پیش از دبستان/ ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در شهرک پیامبر اعظم (ص)

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با حضور در این آیین از کسب جایگاه اول کشور توسط آموزش‌وپرورش هرمزگان در حوزه سنجش پیش از دبستان خبر داد و گفت: هرمزگان یکی از استان های موفق کشور در جهت ارائه خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه میباشد.
وی ادامه داد: تمامی افتخارات مجموعه آموزش‌وپرورش استثنایی استان حاصل تلاش و هماهنگی خوبی است که بین تمامی دستگاه ها در جریان است.

محمد قویدل افزود: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان توانسته اند در فعالیت‌های ورزشی و تندرستی در کشور حرف اول را بزنند و با توجه به این استعدادهای درخشان جذب هیئت های مختلف ورزشی شوند.

وی با اشاره به ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه عنوان کرد: در شهرک پیامبر اعظم شهر بندرعباس فضای خوبی اختصاص داده شده و هم چنین اعتبارات لازم آن مصوب شده و امیدواریم در آینده ای نزدیک مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: جذب نیروهای تخصصی در آموزش‌وپرورش استثنایی در رشته های گفتار درمانی، کاردرمانی و شنوایی سنجی از طریق آزمون استخدامی در سال جاری انجام شده و مجددا نیز تا پایان سال انجام می شود.

گفتنی است طی این آیین از ۶۰ دانش آموز برتر دارای نیازهای ویژه که موفق به کسب رتبه های استانی و کشوری در مسابقات مختلف علمی ، فرهنگی و ورزشی شده بودند تجلیل شد.

قابل ذکر است طی این آیین دست سازه های دانش آموزان با نیازهای خاص در قالب طرح ماه به نمایش گذاشته شدند و برنامه های متنوعی توسط این دانش آموزان توانمند اجرا شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید