دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷:۵۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه کمیته کیفیت بخشی مدارس هیئت امنایی استان؛


عنصر مدیریت و برنامه ریزی موجب رشد و ارتقای مدارس می شود/افزایش ۲۶ درصدی مدارس هیات امنایی نسبت به سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه کمیته کیفیت بخشی مدارس هیئت امنایی استان با حضور اعضای جلسه و دستور کارهای بررسی وضعیت آموزشی مدارس هیئت امنایی و بررسی طرح کیفیت بخشی با رویکرد سیستمی در مدارس هیئت امنایی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه کمیته کیفیت بخشی مدارس هیئت امنایی استان با حضور اعضای جلسه و دستور کارهای بررسی وضعیت آموزشی مدارس هیئت امنایی و بررسی طرح کیفیت بخشی با رویکرد سیستمی در مدارس هیئت امنایی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به شعار سال و تمرکز بر رویکردها عنوان داشت: با هدف گذاری منظم می توان موتور محرکه مدارس را روشن کرد که نتیجه و خروجی آن مدرسه قوی و ایران قوی می باشد.

محمد قویدل با توجه به تعداد مدارس هیئت امنایی استان در دوره دوم متوسطه گفت: ۱۳ مدرسه در استان وجود دارد که در ناحیه۱ و۲ بندرعباس و قشم هستند.

وی در راستای تجزیه و تحلیل نمرات دانش آموزان افزود: نواحی بندرعباس با داشتن ۱۲ دبیرستان هیئت امنایی در دوره دوم متوسطه؛ باید با هم اندیشی و بهره گیری از مدل های موفق استانی و ملی زمینه پیشرفت دانش آموزان را هموارتر کنند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اساسنامه مدارس هیات امنایی افزود: ۶۰ درصد درآمد مدارس باید صرف فعالیت‌های فوق برنامه شود و مسئولان ذیربط باید این موضوع را از مدیران طلب کنند و کارنامه عملکردی مدیران مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود که شاهد پیشرفت روز افزون آنان شویم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید