یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۷:۵۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در دومین جلسه ستاد شاهد استان:


متخصصان آموزشی و تربیتی به مدارس شاهد اعزام می شوند/ ۲ قبولی در رشته پزشکی ماحصل مدارس شاهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، دومین جلسه ستاد شاهد استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، عطا ناوکی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان، معاونین و کارشناسان برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بررسی وضعیت نمرات نهایی و وضعیت قبولی دانش آموزان مدارس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، دومین جلسه ستاد شاهد استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، عطا ناوکی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان، معاونین و کارشناسان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بررسی وضعیت نمرات نهایی و وضعیت قبولی دانش آموزان مدارس شاهد و طرح شاهد در کنکور ۱۴۰۲ جز مهم ترین دستور کار جلسه ستاد اجرایی شاهد استان می باشد.

محمد قویدل با اشاره به اعزام متخصصان به مدارس عنوان داشت: این تیم آموزشی و تربیتی دانش آموزان پایه‌های دهم یازدهم و دوازدهم را مورد ارزیابی قرار می دهد و وضعیت آشنایی آنان با امتحانات نهایی و کنکور سنجیده می شود.

وی افزود: اداره شاهد اداره کل با پایش نمرات دانش‌آموزان، علت و معلول را مورد سنجش قرار می‌دهد و میتوان در جهت بهبود و پیشرفت دانش‌آموزان گامی اساسی برداشت.

قویدل خاطر نشان کرد: بالاتر بودن میانگین نمرات هر پنج مدرسه شاهد متوسطه دوره دوم از میانگین استان خود مزیدی بر تلاش همکاران می باشد که قابل تقدیر است.

این مقام مسئول اضافه کرد: به زودی کارگاه آموزشی برای معلمانی که به‌تازگی وارد مدارس شاهد شده‌اند برگزار خواهد شد و برای سنجش وضعیت دانش آموزان مقطع ابتدایی آزمون عملکردی (مهارتی) از دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم گرفته میشود.

شایان ذکر است عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرکل آموزش و پرورش استان جهت خدمات برتر به جامعه ایثارگری قدردانی کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید