یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۹:۴۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

درخشش دانش آموزان هرمزگانی در چهل و یکمین مسابقات کشوری فرهنگی، هنری امید فردا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اعلام این خبر خوش گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد که استان هرمزگان با کسب ۱۷ عنوان برتر خوش درخشید. مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان گرد: در این دوره از مسابقات […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اعلام این خبر خوش گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد که استان هرمزگان با کسب ۱۷ عنوان برتر خوش درخشید.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان گرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان مدارس دکتر حسابی و زینبیه میناب به ترتیب در رشته سرود پسران و دختران در سطح کشور حائز مقام اول شدند.

قویدل در ادامه گفت: مدارس شهید برخورداری، شهید اسدالله رئیسی و آیت‌الله خامنه‌ای از ناحیه یک بندرعباس و مدارس دخترانه اندیشه و الغدیر از منطقه کیش با پشت سر گذاشتن سایر رقبای کشوری در بخش نقاشی همگانی مقام برگزیده چهل و یکمین مسابقات فرهنگی، هنری امید فردا را کسب نمودند.

وی اظهار داشت: انگشتان هنرمند دانش آموزان عرفان خوش‌کام و الینا بحرینی از مدارس آیت‌الله خامنه‌ای و حضرت فاطمه شهرستان حاجی‌آباد در رشته گلیم‌بافی افتخار آفرید و مقام اول این دوره از مسابقات را به ارمغان آورد.

قویدل در پایان یادآور گردید: حانیه شجاعی و سیده زهرا موسوی از شهرستان‌های بندرلنگه و میناب در رشته شعر، محمد ایمانی و یگانه حاتمی از شهرستان‌های قشم و ناحیه دو بندرعباس و مریم ذاکری نژاد، مبینا سرپاکه و نرگس معینی به ترتیب از شهرستان های میناب، ناحیه دو بندرعباس و حاجی آباد از دیگر افتخار آفرینان استان در رشته های ساخت وب سایت، ویدئوکست و نماهنگ بودند که جا دارد از تمامی مربیان و مدیران مدارس به جهت رشد و معرفی این استعدادهای درخشان به جامعه هنری استان تقدیر نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید