دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۵۴:۴۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جمع نومعلمان استان هرمزگان:


استان هرمزگان در زمینه هنرستانهای جوار صنایع در کشور جایگاه نخست را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همایش استقبال از نومعلمان ماده ۲۸ جدید الاستخدام، معلمی را شغل انبیا دانست که کاری بسیار ارزشمند است که سعادت خدمت در این عرصه، نصیب هرکسی نخواهد شد. وی ادامه داد: معلمان بهترین الگوی رفتاری تربیتی برای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همایش استقبال از نومعلمان ماده ۲۸ جدید الاستخدام، معلمی را شغل انبیا دانست که کاری بسیار ارزشمند است که سعادت خدمت در این عرصه، نصیب هرکسی نخواهد شد.

وی ادامه داد: معلمان بهترین الگوی رفتاری تربیتی برای دانش آموزان هستند و مهمترین وظیفه تعلیم و تربیت نسل آینده به عهده معلمان است. معلمان باید بتوانند امانتهایی که در دستشان است را خوب پرورش دهند تا نسلی متعهد و موفق داشته باشیم.

این مقام مسئول خطاب به معلمان بیان کرد: شما انسانهای بسیار بزرگ هستید؛ چراکه وظیفه خطیر انسان سازی را به دوش می‌کشید و انسانهایی را پرورش خواهید داد که به بالاترین مناصب در دنیا دست خواهند یافت.

کامرانی افزود: اولویت اصلی استاندار هرمزگان، توسعه آموزش و پرورش استان هرمزگان است که خوشبختانه به همت مدیرکل آموزش و پرورش استان در حوزه هنرستانهای جوار صنایع در کشور جایگاه نخست را تصاحب کرده‌ایم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید