شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

استاندار هرمزگان در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس؛


دانش آموزان نور چشمان ملت و سرمایه کشور و امید ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، استاندار هرمزگان در این آیین بازگشایی مدارس با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای ماه مهر دارای یک پیام است، این دو مسئله سبب ماندگاری یکدیگر شده‌اند اگر رزم دانش آموزان در دفاع مقدس نبود این برگ زرین تاریخ […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، استاندار هرمزگان در این آیین بازگشایی مدارس با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای ماه مهر دارای یک پیام است، این دو مسئله سبب ماندگاری یکدیگر شده‌اند اگر رزم دانش آموزان در دفاع مقدس نبود این برگ زرین تاریخ کشور رقم نمی‌خورد و اگر دفاع مقدس نبود امنیت امروز نبود که دانش آموزان بتوانند با هویت خود و در آرامش تحصیل علم کنند.

وی افزود: امنیت امروز کشور حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام است اگر دفاع مقدس به عنوان برگی درخشان در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید نتیجه رهبری امام راحل و تلاش‌های یک ملت برای ایستادگی در برابر استکبار بود.

وی گفت: در جنگ تحمیلی همه دنیا علیه ملت ایران جمع شده و متحد بودند تا کشور ما را به زمین بزنند اما تحت رهبری امام راحل اقشار مختلف ملت ایران از جمله قشر دانش آموز بسیج شد این از کیان کشور دفاع کنند.

دوستی با تاکید بر اینکه دانش آموزان نور چشمان ملت و سرمایه کشور و امید ایران هستند تصریح کرد: مسیر قوی شدن ایران از مدرسه قوی می‌گذرد باید تلاش کنیم و هر نوع فداکاری را در جهت پیشرفت کشور انجام بدهیم.

وی افزود: معلمان در رشد و تعلیم دانش آموزان محور اصلی هستند، دانش آموزان از معلمان خود الگو برداری کرده و به رشد علمی کشور آینده کمک کنند.

وی ادامه داد: آموزش در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری اولویت مهم ما در استان است، در حوزه سخت افزاری در دولت سیزدهم در سطح استان بالغ بر ۲ هزار کلاس درس جدید به ظرفیت قبلی افزوده شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مهارت آموزی اولویت اصلی است در بعد دانشگاه‌ها هم دانشکده پزشکی در شرق و غرب استان از امسال دانشجو می پذیرد، عملیات اجرایی دانشگاه نفت، شیمی و متالورژی امسال آغاز خواهد شد و دانشگاه فرهنگیان استان نیز توسعه خواهد یافت.

وی توسعه پایدار را نیازمند تمرکز بر روی مسئله آموزش دانست و معلمان را رکن اصلی آموزش بیان کرد و بر لزوم توجه به این قشر زحمت کش تاکید کرد،در دولت سیزدهم مباحث مختلف و تصمیمات معطل زیادی از جمله رتبه بندی معلمان به سرانجام رسید اما تلاش بیشتری برای خدمت به فرهنگیان نیاز است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید