دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان؛


زمان طنین انداز شدن زنگ مدارس ابتدایی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان زمان نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس ابتدایی در مقاطع مختلف را اعلام کرد. محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان از آغاز آموزش دانش آموزان ابتدایی همزمان با سراسر کشور در روز اول مهرماه با نوای زنگ مهر خبر داد. قویدل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان زمان نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس ابتدایی در مقاطع مختلف را اعلام کرد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان از آغاز آموزش دانش آموزان ابتدایی همزمان با سراسر کشور در روز اول مهرماه با نوای زنگ مهر خبر داد.

قویدل با اشاره به برگزاری جشن شکوفه ها توضیح داد: جشن شکوفه‌ها مختص دانش آموزان پایه اول ابتدایی است که روز چهارشنبه ۲۹ شهریور با طنین نوای زنگ شکوفه ها در مدارس، آموزش رسمی آنان در هرمزگان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش و پرورش استان در خصوص زنگ غنچه ها نیز اعلام کرد: این زنگ در روز ۱۵ مهرماه به صدا در خواهد آمد و کودکستانی ها در کلاس های خود حاضر و آموزش های لازم را زیر نظر مربیان خود آغاز خواهند کرد.

قویدل با اعلام آمادگی مدارس‌ استان جهت پذیرش دانش آموزان از والدین خواست با برنامه ریزی لازم جهت حضور دانش‌آموزان در زمان های اعلام شده در مدارس همکاری لازم را به عمل آورند.

وی در پایان برای کلیه دانش آموزان عزیز استان آرزوی سلامت و موفقیت، و برای معلمان و مربیان آنان آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید