پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۶:۵۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:


قرارگاه اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری در اداره کل آموزش و ‌پرورش استان هرمزگان آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که به اتفاق ۷ نفر از معلمان نمونه استان در دیدار مقام معظم رهبری (مدظله) که ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲به مناسبت روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که به اتفاق ۷ نفر از معلمان نمونه استان در دیدار مقام معظم رهبری (مدظله) که ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲به مناسبت روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری حضور پیدا کرده بودند از آغاز بکار و راه اندازی قرارگاه اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد .

محمدقویدل گفت: در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری(مدظله) این قرارگاه در اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان کار خود را آغاز نمود و با جدیدیت تمام و بکار بستن تمام توان و بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در صدد اجرایی نمودن انتظارات و رهنمود های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستیم .

قویدل افزود: بنده و مجموعه همکارانم در سراسر استان هرمزگان با نصب العین قرار دادن فرمایشات معظم اله با جان و دل تا حصول نتیجه مطلوب و نهایی تلاش خواهیم کرد و در جهت تعلیم، تربیت و پرورش استعدادهای فرزندان عزیز استان هرمزگان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برماست که با جان و دل بکوشیم و استان و کشور عزیزمان را بر نوک قله های افتخار و اقتدار جهانی نظاره گر باشیم و امیدواریم در این راه ارزشمند توفیق حضرت دوست و‌ دعای خیر رهبری عزیز و بزرگوار رفیق راه ما باشد. ان شاءالله

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید