چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳:۱۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

پذیرش بیش از ۱۱۷ هزار نفر روز مسافر در دوازدهمین روز از ستاد اسکان نوروزی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره گفت: تا صبح روز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۷۵۸۷ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند. وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره گفت: تا صبح روز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۷۵۸۷ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۸۰ هزارنفردر قالب ۱۸۵۹۳خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

حسن جراره با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: از مجموع پذیرش شدگان در ستاد های اسکان نوروزی آموزش و پرورش در سراسر هرمزگان، تعداد ۷۸ هزار و ۱۲۶ نفرفرهنگی بوده اند.

نائب رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد:کار اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید