جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

ثبت نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : ثبت نام آزمون استخدام پیمانی ماده۲۸ آموزش وپرورش از چهارشنبه دهم اسفندماه جاری شروع و تا پایان روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت. جراره افزود با رایزنی های […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : ثبت نام آزمون استخدام پیمانی ماده۲۸ آموزش وپرورش از چهارشنبه دهم اسفندماه جاری شروع و تا پایان روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

جراره افزود با رایزنی های به عمل آمده مدیرکل آموزش و پرورش استان با مسئولین وزارتخانه، امسال سهمیه اختصاص یافته به استان هرمزگان از ۲۹۸ نفر به ۴۶۹ نفر افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد آزمون استخدامی وزارت آموز ش و پرورش سال ۱۴۰۱ مختص رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی می باشد و داوطلبان بایستی با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش که به آدرس www.sanjesh.org منتشر شده است نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سهمیه اختصاص یافته در مقطع ابتدایی (آموزگار ابتدایی /آموزگار استثنایی ) به استان نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته و از ۲۹۸ نفر به ۴۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید