جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

با پایان دومین جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی استان هرمزگان،شهرستان میناب


برترین های جشنواره ملی تئاتر درسی کشور معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی استان هرمزگان، شهرستان میناب به کار خود خاتمه داد و با رأی هیأت داوران برترین های دومین جشنواره ملی تئاتر درسی معرفی شدند. در ایین اختتامیه، با رای داوران دانش آموزان استان البرز با اثر ” سرزمین اعدا ” توانستند تندیس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی استان هرمزگان، شهرستان میناب به کار خود خاتمه داد و با رأی هیأت داوران برترین های دومین جشنواره ملی تئاتر درسی معرفی شدند.

در ایین اختتامیه، با رای داوران دانش آموزان استان البرز با اثر ” سرزمین اعدا ” توانستند تندیس برتر جشنواره را کسب کنند و رتبه دوم و سوم به هرمزگان رسید.

داریوش فدویان دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور گفت: بیش از شش هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب ارسال شد که در نهایت ۲۵ اثر به مرحله نهائی جشنواره راه پیدا کردند و به مدت دو روز از ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ به روی صحنه رفتند.

وی افزود: نمایش” سرزمین اعداد” از البرز با رأی هیأت داوران اثر برتر معرفی شد و نمایش ” ماجرای کتاب ها از شهرستان میناب و نمایش ” گجد و چرکولک” از بندرعباس به رتبه دوم مشترک دست پیدا کردند و همچنین رتبه سوم مشترک به نمایش های ” یک فکر جذاب ” از میناب، “در دریای دری” از اصفهان و ” پاسبانان نترس” از خوزستان رسید.

به گفته فدویان، رتبه اول بازیگری دختران به نازنین زهرا احمدی در نمایش پاسبانان نترس از خوزستان رسید و امیر مهدی حیدری نیز با ایفای نقش در نمایش ” عبور از خوان هفتم ” از شهرستانهای تهران حائز تندیس برترین بازیگر پسر جشنواره را از آن خود کرد و در این بخش، سید امیر جلیلیان با بازی در نمایش ” گجد وچرکولک” از بندرعباس رتبه دوم مشترک را کسب کرد.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور ادامه داد: رتبه اول کارگردانی نیز به نمایش ” یک فکر جذاب ” از میناب رسید و رتبه دوم کارگردانی نیز با آثار ” گجد و چرکولک” از بندرعباس و ” ماجرای کتابها” از میناب رسید.

فدویان اضافه کرد: در بخش نویسندگی نیز رتبه برتر به نمایش “سرزمین اعداد” از البرز رسید و بندرعباس با نمایش ” گجد و چرکولک ” رتبه دوم را بدست آورد.

این مسئول گفت: رتبه اول طراحی لباس به نمایش ” دریا نعمت خداوندی” از اردبیل رسید و استان قم رتبه اول طراحی صحنه را بدست آورد و خوزستان با نمایش ” شجاعت یا حماقت” توانست رتبه برتر موسیقی و نور را از آن خود کرد.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور ادامه داد:رتبه برتر بخش گریم نیز به ” ریاضی با طعم پیتزا” از زنجان رسید و یاسمین زهرا حسینی از میناب، فاطمه زهرا سالاری از رودان و تبسم ملاحی از میناب نیز برگزیده بازیگری شدند.

وی افزود: نمایش بوعلی و بهمنیار از فارس و عبور از خان هفتم از شهرستانهای استان تهران نیز در بخش پاسداشت فرهنگ ملی و ایرانی حایز رتبه برگزیده شدند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید