جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

دانش آموزان هرمزگان بر بام فوتسال کشور ایستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و۱۷۶ شهید دانش آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید. دیدار دو تیم تیم فوتسال پسران استان هرمزگان و استان اصفهان در فینال این مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و۱۷۶ شهید دانش آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
دیدار دو تیم تیم فوتسال پسران استان هرمزگان و استان اصفهان در فینال این مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که در یک بازی پرهیجان و جذاب در وقت قانونی به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.
در ضیافت ضربات پنالتی این هرمزگان بود که با حمایت تماشاگران پرشور خود توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست پیدا کند و بر بام نخست فوتسال پسران کشور بایستد.
تیم فوتسال بوشهر و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات ایستادند و جام اخلاق مسابقات نیز به تیم خوب خراسان جنوبی رسید.
حمیدرضا رحیمی بازیکن شماره ۸ هرمزگان به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد و محمدرضا نوروزی دروازبان خوب استان نیز توانست با عملکرد درخشان خود در درون دروازه هرمزگان، صاحب عنوان بهترین سنگربان این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
محمد باقر زاده شماره ۷ هرمزگان نیز با زدن ۵ گل در این مسابقات توانست به عنوان آقای گل سی و نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور دست پیدا کند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید