پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۷:۰۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور:


مسابقات قهرمانی مدارس مهمترین رخداد ورزشی رده سنی پایه کشور است/ از میزبانی بسیار خوب هرمزگان تشکر میکنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسین بابوئی در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور اظهار داشت: چون مسابقات قهرمانی مدارس کشور در راستای استعدادیابی برای انتخابی تیم ملی می شود، مهمترین رخ داد ورزشی در رده سنی نوجوانان و جوانان است. وی افزود: در این […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسین بابوئی در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور اظهار داشت: چون مسابقات قهرمانی مدارس کشور در راستای استعدادیابی برای انتخابی تیم ملی می شود، مهمترین رخ داد ورزشی در رده سنی نوجوانان و جوانان است.
وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۸ تیم در رشته دو ومیدانی و ۲۷ تیم نیز در رشته فوتسال شرکت دارند که این مسابقات امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه با ۱۳ بازی فوتسال در سه سالن و رشته های دو ومیدانی در ورزشگاه خلیج فارس آغاز می شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد یافت و فینال مسابقات فوتسال نیز در روز ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.
به گفته بابوئی، میزبانی استان هرمزگان در سطح بسیارخوبی است و از تمامی عواملی که با خرد جمعی و همراهی خود، مقدمات این رویداد مهم را فراهم ساختند، تشکر می کنم.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف مورد نظر در رده سنی پایه، جلسه بسیار خوبی با هیأت فوتسال و دو ومیدانی هرمزگان گرفته شد و امیدواریم روند توسعه این رشته های جذاب در استان، سرعت بیشتری به خود گیرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید