شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۷:۰۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش:


مدارس شاهد پیشران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، زهرا پناهی روا مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از مدارس شاهد شهرستان میناب بازدید کرد‌. پناهی روا در این بازدید، با حضور در جمع همکاران مدارس شاهد ، این مدارس را بهترین گزینه برای اجرایی نمودن ساحت های سند تحول بنیادین آمنوزش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، زهرا پناهی روا مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از مدارس شاهد شهرستان میناب بازدید کرد‌. پناهی روا در این بازدید، با حضور در جمع همکاران مدارس شاهد ، این مدارس را بهترین گزینه برای اجرایی نمودن ساحت های سند تحول بنیادین آمنوزش و پرورش عنوان کرد.
زهرا پناهی روا در این زمینه ضمن تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه است و مدارس شاهد پیشران در اجرای آن هستند و باید نگاه به مدارس شاهد ، نگاه مدیران مدارس شاهد باید ویژه تر نسبت به سایرین باشد و اولویتهای تربیتی بیشتر مد نظر مدیران ما باشد.
مدیر کل امورشاهد وزارت آموزش و پرورش افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد الگو سازی و در سایر مدارس و در جامعه نهادینه شود.
وی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جانبازان و آزادگان سرافراز یادگاران دفاع مقدس هستند باید بیش از پیش در مدارس شاهد شناسانده شوند و حضور آنان در مدارس پررنگ تر شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمند سازی معلمان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به گسترش علم و فناوری ، باید مدیران ، معلمان مدارس شاهد و در کل تمامی فرهنگیان بروز بوده و توانمند سازی کارکنان مدارس شاهد با برگزاری کارگاههای آموزشی انجام پذیرد.
وی خاطر نشان کرد:استفاده از نیروهای ایثارگر و فرزندان فرهنگی شهید ، توانمند و مجرب در سطوح مدیریتی مد نظر قرار گیرد.
این مسول همچنین نوسازی ، بازسازی و توسعه فضاهای آموزشی مدارس شاهد را از دیگر اولویت های مد نظر خواند و گفت با نگاهی تحول گرا به آن توجه خواهیم داشت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید