جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱:۱۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


طرح پویش مردمی کودکان سایبری در هرمزگان اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی اداده کل از اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در هرمزگان خبر داد. حاجی زاده در تشریح جزئیات این طرح افزود: از آنجاییکه دانش آموزان بنا به ضرورت دوران کرونا و پساکرونا از فضای مجازی برای یادگیری دروس استفاده می کنند، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی اداده کل از اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در هرمزگان خبر داد.
حاجی زاده در تشریح جزئیات این طرح افزود: از آنجاییکه دانش آموزان بنا به ضرورت دوران کرونا و پساکرونا از فضای مجازی برای یادگیری دروس استفاده می کنند، نیاز به آشنایی مخاطرات آن نیز را دارند که در این راستا، پلیس فتا برای آشنایی با خطرات فضای مجازی اقدام به پویش مردمی کودکان سایبری کرده است.
وی اضافه کرد: با مجازی شدن آموزش ها طرح سواد دیجیتال نیز در ۱۰ درصد از مدارس استان درحال اجرا است که یکی از محورهای آن امنیت سایبری است.
به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان، از سال گذشته تا کنون با همکاری پلیس فتا آموزش هایی در فضای مجازی و حضوری برای دانش آموزان و معلمان خصوصا مدارس هدف انجام شده است.
حاجی زاده یادآور شد: برای سال جاری نیز پلیس فتا طرح کودک و سایبری را در دستور کارخود قرار داده است و به جهت اجرای موثر آن، جلسات مشترکی با پلیس فتا برگزار و امور مربوطه هدفگذاری شده است.
وی در پایان با تقدیر از زحمات مدرسان مناطق و شهرستان ها گفت: آموزش همکاران به لحاظ ارتباط مستقیم با معلم و دانش آموز در اولویت قرار دارد .
سروان گرزالدین، رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا نیز ضمن بیان اینکه طرح ” پویش کودکان سایبری” از ۲۴ دی ماه در فضای مجازی اجرا خواهد شد، اظهار داشت : اقدامات گسترده رسانه‌ای در راستای این پویش انجام می شود.
وی افزود: نشر گسترده محتواهای مربوطه از طریق کانال‌های دانش آموزی و معلمان و اولیای دانش آموزان با آموزش و پرورش ماحصل این پویش است .
رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا همچنین بیان داشت : به غیر از اقدامات در فضای مجازی، اقدامات محیطی در تلویزیون‌ بومی محلی هم انجام خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید