سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۵:۰۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع مدیران مدارس منطقه سندرک :


اجرای سند تحول بنیادین و توجه به مدیریت آموزشگاه از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در جمع مدیران منطقه سندرک با آنان دیدار،از نزدیک گفتگو و در جریان مسائل،نظرات و مشکلات آنان قرار گرفت محمد قویدل در این دیدارعنوان کرد اجرای سند تحول بنیادین و توجه به مدیریت آموزشگاه از راهبردهای آموزش و پرورش می […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در جمع مدیران منطقه سندرک با آنان دیدار،از نزدیک گفتگو و در جریان مسائل،نظرات و مشکلات آنان قرار گرفت محمد قویدل در این دیدارعنوان کرد اجرای سند تحول بنیادین و توجه به مدیریت آموزشگاه از راهبردهای آموزش و پرورش می باشد. با توجه به اهمیت نقش مدیران مدارس و اشاره به برنامه تعالی مدیریت مدرسه، نقش مدیران را نقش اصلی، موثر و سازنده دانست و افزود هرچه تلاش در جهت ارتقاء مدیریت آموزشگاهی در جامعه بالاتر باشد قطعاً موفقیت بیشتری حاصل می شود. بخش اعظم نمود کارها و تفاوت ملموس انجام ان ، به مدیریت آموزشگاه و عملکرد مدیر در مدارس باز می گردد. وی با اشاره به آنکه در بالا بردن کیفیت و ارتقاء مدیریت آموزشگاه نیز عوامل مختلف سهیم و دخیل هستند گفت از جمله عوامل مهم می توان به نقش مسئولان ،جامعه ،اولیا ،همکاران مدارس اشاره کرد.
قویدل با اشاره به برگزاری آزمون های شبه کنکور برای ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان ادامه داد این امر در جهت آشنایی دانش آموزان با سوالات و تقویت بنیه علمی آنان صورت پذیرفته چرا که نتیجه آزمون های نهایی در کنکور موثر است.
ایشان با اشاره به آنکه هماهنگی و همکاری و فعالیت تمام اجزا و ارکان یک سیستم باعث به حرکت درآمدن چرخ آن است موفقیت نظام تعلیم و تربیت را نیز در پایه تعامل و حرکت هماهنگ مدیران، مربیان ،اولیا و دانش آموزان دانست و افزود نظام مسائل در هر منطقه متفاوت است و لزوم تشکیل اتاق فکر مدیران در مناطق به منظور همفکری و هم افزایی و شناسایی معضلات و مشکلات از بهترین و اولویت امور است .
قویدل در این دیدار به موارد مطرح شده از سوی نماینده مدیران مقاطع مختلف به سوالات آنان پاسخ و در خصوص برخی از امور در جلسه قول مساعد داد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید