پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۰:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

با حضور مسوولین انجام شد؛


بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه شهید عبدلی زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه ۹ کلاسه شهید علی عبدلی زاده در منطقه سرخون […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه ۹ کلاسه شهید علی عبدلی زاده در منطقه سرخون واقع در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.
هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه ۹ کلاسه شهید علی عبدلی زاده در مقطع ابتدایی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و شرکت نفت با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۷۶۰متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد ۲۲۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در منطقه سرخون بندرعباس برخوردار شدند.
احمد مرادی نیز اظهار کرد: امروز با بهره برداری از این مدرسه یکی از آرزوهای دیرین فرزندان این‌‌منطقه‌به تحقق پیوسته است که جای بسی قدردانی از نوسازی مدارس ‌و مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارد .
وی ادامه‌ داد: امروز بعد از ۴۳ سال از انقلاب نیاز مردم به دریافت خدمات بیش از گذشته می باشد و مسوولین بایستی مشکلات مردم را مرتفع نمایند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرزوبوم هستند، افزود: معلمان بایستی نهایت تلاش خود را در تعلیم و تربیت دانش اموزان کرده تا آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم بخورد.
گفتنی است؛ این مدرسه در قالب ۹کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید