چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۶:۲۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

برگزاری ۸ کارگاه آموزشی توسط آموزش و پرورش برای اولین بار در هفته پژوهش و فناوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حسن جراره معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه ی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: اداره کل آموزش و پرورش توانست در کارگاه های مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه هرمزگان که با همکاری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برگزار می شود مجوز برگزاری ۸ کارگاه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حسن جراره معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه ی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: اداره کل آموزش و پرورش توانست در کارگاه های مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه هرمزگان که با همکاری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برگزار می شود مجوز برگزاری ۸ کارگاه را بگیرد . که این اقدام برای اولین بار در هفته پژوهش صورت پذیرفته است.

جراره افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در کارگاه های مذکور، جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیک کارگاهها، به لینک http://azad.hormozgan.ac.ir/
( وب-سایت مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه هرمزگان) مراجعه و کارگاه مدنظر را انتخاب، ثبت نام و گواهی خود را دریافت نمایند. دریافت گواهی شرکت در کارگاه منوط به تاییدیه، شرکت در کارگاه ها و گواهی حضور می باشد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان از امروز ۱۲ لغایت۱۶ آذرماه در مرکز پژوهش های استان دایر و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید