جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴:۴۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


آیین تکریم و معارفه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان انجام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه شورای معاونین اداره کل ، ضمن تقدیر از تلاش ، همت و سالها خدمات ارزنده ی مرتضی آخش جان در حوزه ی سواد آموزی که با اهتمام ، جدیت و پشتکار در امورات محوله همراه بود . بر اهمیت […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه شورای معاونین اداره کل ، ضمن تقدیر از تلاش ، همت و سالها خدمات ارزنده ی مرتضی آخش جان در حوزه ی سواد آموزی که با اهتمام ، جدیت و پشتکار در امورات محوله همراه بود . بر اهمیت و جایگاه ویژه سواد آموزی تاکید ، و بیان داشت: پذیرش مسئولیت در هر زمان ،خصوصا شرایط فعلی حساس و کاری بزرگ است ، مدیریت کردن برنامه ها و کارها همتی جدی و جهادی می طلبد. حوزه ی سواد آموزی که اساس و بنیان آن طبق دستور و فرمایش امام راحل(ره) برای ریشه کنی بیسوادی بنا شد، مقدس ، دارای ارزش معنوی و بسیار مهم و ارزشمند است . این نهاد انقلابی که به دستور امام خمینی (ره) تاسیس گردید دارای اهدافی پر اهمیت و ضروری ، از جمله آموزش و سواد آموزی بزرگسالان بی سواد، کم سواد و همچنین دانش آموزان بازمانده از تحصیل است . خدمت در این مسئولیت کار آسانی نیست و مجاهدت مخلصانه و مجدانه را می طلبد. بنده از تمام کسانی که موجب ارتقای سواد آموزی در استان شده اند تقدیر می نمایم.

شایان ذکر است احمد جعفری ۲۶ سال سابقه خدمت در قسمت های مختلف آموزش و پرورش هرمزگان، از جمله ۷ سال خدمت در سازمان نهضت سواد آموزی استان و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید