پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹:۵۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

جزییات فرایند مصاحبه با پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو محمد قویدل گفت : نیروی انسانی مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است و برای رسیدن به این هدف به معلمانی با انگیزه و توانمند نیاز داریم و این مهم با برگزاری و پذیرش داوطلبان از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش صورت می گیرد . وی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو محمد قویدل گفت : نیروی انسانی مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است و برای رسیدن به این هدف به معلمانی با انگیزه و توانمند نیاز داریم و این مهم با برگزاری و پذیرش داوطلبان از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش صورت می گیرد .

وی گفت : برای دستیابی به هدف کلی شناخت و سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای داوطلبان معلمی در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان این آزمون صورت می گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، در نشستی که به منظور هماهنگی و ساماندهی مصاحبه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی با حضور نمایندگان بنیاد شهید ، بهزیستی ، سازمان مدیریت ، حوزه علمیه و دانشگاه فرهنگیان ،صورت گرفت،بیان داشت : پس از اعلام نتایج از طریق سامانه سازمان سنجش کار بررسی مدارک و مستندات داوطلبان آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد ، پس از اعلام نتایج از سوی سایت سازمان سنجش، مدیر منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش نتایج دریافتی را در اختیار ستاد استانی و مراکز مجری مصاحبه قرار می دهد و طبق جدول زمانبندی فرایند مصاحبه آغاز می شود .

قویدل تصریح کرد: با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌شود، بلکه گزینش نهایی با توجه به شغل محل انتخابی و براساس مجموع نمرات فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن ۷۰ درصد آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت : گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته‌ شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان، الزامی است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید