پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۵:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل پیرامون آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، اذعان داشت: این آزمون همزمان در سراسر کشور در روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه برگزار می شود. قویدل با اشاره به آمار کل شرکت کنندگان این آزمون در استان هرمزگان اعلام کرد: تعداد ۳۳۴۲ دانش آموز پایه هفتم به […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل پیرامون آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، اذعان داشت: این آزمون همزمان در سراسر کشور در روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه برگزار می شود.

قویدل با اشاره به آمار کل شرکت کنندگان این آزمون در استان هرمزگان اعلام کرد: تعداد ۳۳۴۲ دانش آموز پایه هفتم به تفکیک ۱۶۷۶ دختر و ۱۶۶۶ پسر و برای آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ۱۶۰۰ دانش آموز به تفکیک ۸۴۹ دختر و ۷۵۱ پسر ثبت نام و در آزمون شرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:آمار پذیرش دانش آموزان مدارس استان به تفکیک دوره و رشته در ورودی پایه هفتم ۳۲۸ دانش آموز می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : آمار پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پایه دهم ۲۴۷ دانش آموز در سه رشته به تفکیک گروه ریاضی ۹۰ دانش آموز، علوم تجربی ۱۰۷ دانش آموز ، و علوم انسانی ۵۰دانش آموز در مراکز سمپاد استان پذیرفته می شوند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید