سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۰

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد تلویزیون دفتر خود را به مدرسه بخشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، به دنبال مراجعه مدیر مدرسه ای در شهر حاجی آباد به اداره آموزش و پرورش این شهرستان و تقاضای یک دستگاه تلویزیون از رئیس اداره، واکنش غیر منتظره و جالب توجه ای را از رئیس آموزش و پرورش دریافت می کند. بر پایه این گزارش؛ عطاالله میرزاده […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، به دنبال مراجعه مدیر مدرسه ای در شهر حاجی آباد به اداره آموزش و پرورش این شهرستان و تقاضای یک دستگاه تلویزیون از رئیس اداره، واکنش غیر منتظره و جالب توجه ای را از رئیس آموزش و پرورش دریافت می کند.

بر پایه این گزارش؛ عطاالله میرزاده رییس اداره در پاسخ به این‌ درخواست ضمن عذر خواهی بابت نبود اعتبار، تلویزیون اتاق خود را به این مدرسه اعطا و بیان می دارد؛ وقت تماشای تلویزیون را ندارد و این سرمایه می تواند به جای دکور برای اتاق رئیس، برای استفاده دانش آموزان و در خدمت تعلیم و تربیت باشد .

رویکرد این مدیر انقلابی به نحوه مدیریت در دولت جهادی نشان بارزی از توجه مدیران به فلسفه خدمت در یک نظام اسلامی است، که مردم در آن ولی نعمت مسوولان هستند.

قطعا این نگرش مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد می تواند الگویی برای مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .نظامی که فلسفه ی وجودی آن توجه به مردم و خادم ملت بودن بر اساس آموزه های دین مبین اسلام است محور انقلاب شکوهمند سال ۵۷ بوده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید