سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۷:۵۰
دسته بندی: اخبار استانها
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان تاکید کرد


لزوم آگاهی عمومی در مشارکت برای مدرسه سازی/۱۰۷ پروژه توسط خیرین در هرمزگان در حال اجراست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، علی مرادی اظهار کرد: ، مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم درزمینه مرتفع نمودن موانع ومشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می آید. وی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، علی مرادی اظهار کرد: ، مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم درزمینه مرتفع نمودن موانع ومشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می آید.
وی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، افزود: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری می باشد.
به گفته معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ، هر چه اعتمادسازی و اطلاع رسانی به مردم بیشترشود ، شوق و علاقه به مشارکت افزون تر خواهد شد.
مرادی در ادامه مشارکت های مردمی را نمونه ی بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.
وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروههای جهادی وبنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز ، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام ، بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی غیرایمن، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی می‌توانند به تنهایی یا با مشارکت سایر خیرین در امر مدرسه سازی همکاری نمایند.
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ابراز داشت: تأمین نیازهای آموزشی استان نیازمند مشارکت خیرین و همه آحاد مردم است و با کمک همه جانبه مردم قطعا می توانیم مشکلات و چالش‌ها را حل کنیم.
مرادی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از۷۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان درامر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۵ میلیاردتومان تعهد مدرسه سازی داشتیم و امسال نیز تاکنون ۱۷۵میلیاردتومان درقالب ۱۰۷پروژه توسط خیرین مدرسه ساز با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان دردست اجرا می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید