چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۵۴:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش توسط استاندار هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش و استانداران سراسر کشور برگزار شد. در این نشست که در استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور اعضای شورای آموزش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش و استانداران سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست که در استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، از شوراهای برتر آموزش و پرورش قدردانی شد.

بر اساس ارزیابی انجام شده در شاخص های مدنظر، شورای آموزش و پرورش پارسیان رتبه نخست استان را کسب کرد و فرماندار پارسیان و رییس آموزش و پرورش این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

رتبه دوم شورای آموزش و پرورش نیز به شهرستان بندرعباس تعلق گرفت که به همین منظور، از فرماندار بندرعباس، روسای ناحیه ۱و ۲و کارشناسان نواحی توسط استاندار هرمزگان تقدیر شد.

شهرستان رودان نیز با مجموع امتیازهای کسب شده در شاخص های مختلف حائز رتبه سوم شد و فرماندار سابق و رییس آموزش و پرورش این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید