شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۹:۲۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۶

دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهید هرمزگانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش و ریاست جمهور محترم، با خانواده شهید ابراهیم ذاکری قشمی دیدار کرد. احمدی لاشکی گفت: فلسفه وجودی دیدار با خانواده شهید ابراهیم ذاکری قشمی، ابلاغ قدردانی و سپاس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش و ریاست جمهور محترم، با خانواده شهید ابراهیم ذاکری قشمی دیدار کرد.

احمدی لاشکی گفت: فلسفه وجودی دیدار با خانواده شهید ابراهیم ذاکری قشمی، ابلاغ قدردانی و سپاس ریاست جمهور محترم و همچنین وزیر آموزش و پرورش برای تمامی شهدای استان هرمزگان به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزی این استان می باشد.

وی در این دیدار اضافه کرد: ما قادر به شناخت و درک جایگاه والای شهیدان نیستیم و جایگاه مادران شهید نیز بسیار رفیع و ارزشمند است.

احمدی لاشکی اظهار داشت: این مایه افتخار و مباهات است که هم اکنون در منزل شهیدی آمده ایم که مقام معظم رهبری در اسفند سال ۷۶ و در سفر استانی خود با این خانواده شهید دیدار داشتند.

گفتنی است؛ شهید سرافراز ابراهیم ذاکری قشمی سال ۱۳۴۳، در جزیره قشم دیده به جهان گشود، بعدها به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست و هفتم خرداد ۱۳۶۱، در شلمچه به شهادت رسید.

پیکر مطهرش مدت‌۱۶ سال در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص، در گلزار شهدای بندرعباس به خاک سپرده شد. شهید دانش آموز سال سوم راهنمایی مدرسه مالک اشتر بندرعباس بودهاست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید