سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶:۳۴
دسته بندی: اخبار فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


دانش آموزان هرمزگانی ۵ رتبه کشوری مسابقات قرآن و عترت را از آن خود کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد مهرانی گفت: دانش آموزان استان هرمزگان توانستند در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری دو رتبه اول کشوری، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کنند. وی افزود: فاطمه زاهدانی در انشای نماز پایه دهم […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد مهرانی گفت: دانش آموزان استان هرمزگان توانستند در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری دو رتبه اول کشوری، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

وی افزود: فاطمه زاهدانی در انشای نماز پایه دهم و کوثر همتی در حفظ ۵جزء قرآن کریم متوسطه دوم توانستند با برتری بر تمامی رقبای خود، رتبه اول کشوری را به استان هرمزگان اختصاص دهند.

به گفته مهرانی، مهدی ذاکری دررشته انشای نماز و فرشته حاتمی گوربندی نیز در رشته احکام توانستند رتبه دوم کشوری سی و نهمین دوره این مسابقات را بدست آورند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: دیگر دانش آموز هرمزگانی آسیه بهینه نیز توانست رتبه سوم کشوری در حفظ ۱۰جزء متوسطه اول را به خود اختصاص دهد.

مهرانی خاطر نشان ساخت: ۷۴ دانش آموز هرمزگانی با کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه پیدا کردند و از این جمع، ۱۹ نفر راهی مرحله نهائی شدند که از این جمع ۵ دانش آموز حائز رتبه برتر کشوری شدند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید