سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸:۴۴
دسته بندی: اخبار فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :


راه یابی ۳۲ نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیاد نانو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: : اولین مرحله دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با شرکت یک هزار و ۹۱۳ داوطلب در سایت باشگاه نانو برگزار شد. وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ نفر دانش آموزان هرمزگانی نیز […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: : اولین مرحله دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با شرکت یک هزار و ۹۱۳ داوطلب در سایت باشگاه نانو برگزار شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ نفر دانش آموزان هرمزگانی نیز در این ماراتن علمی شرکت کرده که ۳۲ نفر از آنها به مرحله دوم راه یافتند، از این تعداد، ۱۱ نفر از ناحیه دو بندرعباس، ۷ نفر از ناحیه یک بندرعباس، ۳ نفر از بندرلنکه، یک نفر از بستک، یک نفر از فین، ۲ نفر از جاسک، یک نفر از خمیر و همچنین ۶ از نفر آموزش و پرورش میناب می باشد.

این مقام مسئول اشاره کرد: تعداد آمار پذیرفته شدگان نسبت به سال گذشته که ۱۲ نفر دانش آموزان موفق به راه یابی به مرحله دوم شده بودند رشد چشمگیری داشته است.

قویدل اضافه کرد: داوطلبانی که موفق به کسب حداقل ۱۵ درصد امتیاز آزمون مرحله اول شوند به مرحله دوم راه پیدا خواهندکرد و آزمون مرحله دوم، روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه بصورت حضوری برگزار می‌شود و در نهایت ۳۰ نفر برتر آزمون مرحله دوم، به مرحله سوم (مرحله عملی) راه پیدا خواهند کرد.

قابل ذکر است، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید