سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸:۰۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۹

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:


پایان زمان آموزش، ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۰/شیوه نامه ارزشیابی پایانی دوره ابتدایی اعلام می گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده در نشست تخصصی با کارگروه ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا ، ارزشیابی پایانی براساس تصمیمات ستاد کرونا است . وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس ها و زمان آموزش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده در نشست تخصصی با کارگروه ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا ، ارزشیابی پایانی براساس تصمیمات ستاد کرونا است .

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس ها و زمان آموزش دانش آموزان تا سی ویکم اردیبهشت است ، گفت : معلمان و مدیران مدارس بگونه ای برنامه ریزی نمایند تا نتایج پایانی ارزشیابی نوبت دوم را تا دهم خرداد ماه در کارنامه دانش آموزان ثبت نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد : ارزیابی های عملکردی دانش آموزان با توجه به وضعیت آبی ، زرد و قرمز شیوع بیماری کرونا است .

حاجی زاده گفت : در مناطق آبی مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری براساس مصوبه قبلی برگزاری کلاس های حضوری با تشخیص معلم پایه ارزیابی ها بصورت حضوی انجام می گیرد و در بقیه مناطق زرد ، نارنجی و قرمز بصورت غیرحضوری و برخط است .

این مسئول در بخشی از سخنان خود افزود : مدیران مدارس مسئولیت کامل میزان یادگیری و ارتقاء دانش آموزان را برعهده دارند و باید به گونه ای انجام گیرد که درارزیابی ها ی عملکردی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی شناسایی شوند و در برنامه های جبرانی تابستانی شرکت نمایند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید