سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۶:۵۲
دسته بندی: اخبار اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران؛


زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی «اول»، «هفتم» و «دهم» را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدرضا رزاقی در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد اظهار کرد: پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، بازه زمانی ثبت نام پایه‌های ورودی اول ابتدائی، هفتم و دهم مشخص شد. وی از الکترونیکی بودن فرآیند ثبت […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدرضا رزاقی در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد اظهار کرد: پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، بازه زمانی ثبت نام پایه‌های ورودی اول ابتدائی، هفتم و دهم مشخص شد.

وی از الکترونیکی بودن فرآیند ثبت نام در مدارس شاهد خبر داد و افزود: ثبت نام در پایه اول ابتدایی از اول تا ۲۵ خرداد ماه، پایه هفتم (دوره اول آموزش متوسطه) از ۲۲خرداد ماه لغایت ۱۵ تیر ماه و‌ پایه دهم (دوره دوم آموزش متوسطه) از اول تیر آغاز و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

رزاقی به تشریح؛ تسهیلاتی که اداره کل شاهد در جهت رفاه حال خانواده‌ها در امر ثبت نام فرزندانشان در شرایط کرونایی ارائه می‌دهد، اشاره و تصریح کرد: «خانواده‌ها می‌توانند با ورود به سامانه سجا به نشانیsaja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم، اقدام نمایند.

وی ادامه داد: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای پایه‌های مختلف، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند پس از اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد، جهت ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با تأکید بر این که ثبت نام در مدارس شاهد، فقط از طریق سامانه سجا به نشانیsaja.medu.ir انجام می‌شود، گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد، از اول تا دهم مرداد به صورت حضوری، در مدارس انجام خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید