جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

ابراهیم مرادی پور مدیر نمونه کشوری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، به مناسبت پانزدهم دی‌ماه سال‌روز تشکیل هسته گزینش به فرمان امام خمینی(ره)، هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از خدمات ۳ نفر از مدیران نمونه ی هسته گزینش آموزش و پرورش کشور تجلیل کرد. بر اساس این گزارش، از سوی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، به مناسبت پانزدهم دی‌ماه سال‌روز تشکیل هسته گزینش به فرمان امام خمینی(ره)، هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از خدمات ۳ نفر از مدیران نمونه ی هسته گزینش آموزش و پرورش کشور تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، از سوی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، ابراهیم مرادی پور مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های وی تجلیل و قدردانی شد.

لازم به ذکر است همچنین از سوی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ۳ نفر از گزینشگران برتر استان هرمزگان نیز معرفی و از خدمات آنان تقدیر شد.

این هیأت از محمد بنائی کارشناس تحقیق هسته گزینش استان، علی موحدی کارشناس مسئول گزینش ناحیه یک بندرعباس و علی نبی پور گیسی کارشناس گزینش آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد به عنوان نفرات برگزیده تجلیل و قدردانی کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید