چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۹:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۳

در راستای اجرایی کردن قانون رتبه بندی معلمان انجام شد :


جلسه تبیین شیوه نامه صدور احکام رتبه بندی برای روسا ، معاونین ، کارشناسان و مدیران مناطق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص صدور احکام رتبه بندی معلمان و تایید مدارک بارگذاری از سوی مدیران جلساتی در چند نوبت با روسای مناطق و اعضای شورای معاونین ، اعضای کمیته رتبه بندی مناطق و همچنین مدیران مدارس استان برگزار گردید . محمد قویدل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص صدور احکام رتبه بندی معلمان و تایید مدارک بارگذاری از سوی مدیران جلساتی در چند نوبت با روسای مناطق و اعضای شورای معاونین ، اعضای کمیته رتبه بندی مناطق و همچنین مدیران مدارس استان برگزار گردید .

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این جلسه ، ضمن تقدیر از همکاری کلیه همکاران در بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان گفت: همکاران تمام تلاش خود را به منظور بهره مندی از این فرصت پیش آمده که چندین سال منتظر آن بوده ایم و اکنون با تلاش و پیگیری وزیر آموزش و پرورش ، مجلس شورای اسلامی و دستور ریاست محترم جمهور شاهد اجرایی شدن آن هستیم ، اهتمام لازم را در زمینه ثبت مستندات به منظور صدور احکام به کار بندند.

قویدل همچنین با اشاره به اینکه کد و رمز لازم از سوی اداره فناوری مناطق به مدیران ارسال شده است در خصوص مراحل رتبه بندی معلمان ۵ مرحله اصلی را عنوان کرد که شامل: ۱- بارگذاری مدارک توسط همکاران ۲- ثبت کردن آن توسط شخص همکار ۳- تایید مدارک توسط مدیران مدارس در سامانه ۴- چهار تکمیل شاخص ها ی ۵۱ گانه ۵-صدور احکام بود.
وی در پایان با توجه به اهمیت موضوع و زمان بسیار کم عنوان کرد: تنها مرجع اعلام خبر و اطلاع رسانی در این خصوص اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق گروه مدیران در شبکه شاد ، سایت اداره کل آموزش و پرورش و بخشنامه های اداری می باشد . و سایر اخبار و اطلاعیه ها فاقد اعتبار می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید