جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۰:۲۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان:


توجه به نکات کلیدی دستورالعمل پروژه مهر، گام مؤثر در مسیر تحقق اهداف است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، تصریح کرد: در راستای اجرای بهینه دستورالعمل پروژه مهر، توجه به تأمین نیروی انسانی ، امری ضروری است لذا بررسی نیازهای موجود و اطلاع رسانی در تمام مقاطع باید با جدیت پیگیری شود. وی بر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، تصریح کرد: در راستای اجرای بهینه دستورالعمل پروژه مهر، توجه به تأمین نیروی انسانی ، امری ضروری است لذا بررسی نیازهای موجود و اطلاع رسانی در تمام مقاطع باید با جدیت پیگیری شود.

وی بر سامان دهی وسایل نقلیه، جلوگیری از اتلاف منابع و صرفه جویی در هزینه های جاری تأکید کرد و گفت: کنترل کیفی و مدیریت مطلوب منابع ، فرصت اجرای برنامه های پر بازده را میسر می سازد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان، اهمیت ثبت به موقع کتب درسی ، شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و تکریم ارباب رجوع را یادآور شد و گفت: آرامش، درایت و مدیریت شرایط از خصوصیت های مدیران و عوامل اجرایی کار آمد است و انتظار می رود همکاران با نهایت دقت، امور را به انجام رسانند.

شایان ذکر است؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در این جلسه، گزارش عملکرد این حوزه را تشریح نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید