جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۴:۳۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:


درمانگاه فرهنگیان بندرعباس، فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: فعالیت مجدد درمانگاه فرهنگیان ، پس از تأمین تجهیزات جدید ، تعمیرات ساختمان و انعقاد قرارداد با پزشکان، از اول خرداد ماه آغاز شد. این مسئول خاطرنشان کرد: درمانگاه فرهنگیان از ساعت ۸ لغایت ۲۴ درتمام ایام هفته حتی روزهای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: فعالیت مجدد درمانگاه فرهنگیان ، پس از تأمین تجهیزات جدید ، تعمیرات ساختمان و انعقاد قرارداد با پزشکان، از اول خرداد ماه آغاز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: درمانگاه فرهنگیان از ساعت ۸ لغایت ۲۴ درتمام ایام هفته حتی روزهای جمعه و تعطیل ، در بخش های عمومی، داخلی، زنان، قلب، ارتوپدی، طب فیزیکی، چشم پزشکی، مامایی ، تغذیه و بینایی سنجی آماده ارائه خدمات می باشد.

وی یادآور شد: بخش دندانپزشکی نیز همه روزه، صبح و بعدازظهر به غیر از روزهای تعطیل ،فعال است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در آینده نزدیک تجهیزات جدید از جمله دستگاه سونوگرافی، اکو، دستگاه های فیزیوتراپی و سایر موارد مورد نیاز، به امکانات و تجهیزات درمانگاه اضافه خواهد شد، تصریح کرد: هدف آموزش و پرورش استان، ایجاد رفاه و آرامش برای همکاران فرهنگی است و امیدواریم با توفیق پروردگار متعال گام های سازنده بیشتری در این راستا، برداریم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید